بیش از 2 میلیون دانش آموز تحت پوشش آموزش‌های کارآفرینی قرار گرفته‌اند
نوشته شده توسط : استاد سلام

علی زرافشان:

بیش از 2 میلیون دانش آموز تحت پوشش آموزش‌های کارآفرینی قرار گرفته‌اند

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش گفت: بیش از 2 میلیون دانش آموز تحت‌ پوشش آموزش‌های کارآفرینی قرار گرفته‌اند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، علی زرافشان درآیین رونمایی از  «طرح ایران مهارت» که در سالن 17 شهریور وزارت تعاون، کارواموراجتماعی و با حضور وزیر آموزش وپرورش برگزار شد، اظهارکرد: موضوع آموزش مهارت‌ها به عنوان یک مطالبه ملی در سطوح مختلف جامعه مطرح است ورهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم نیز براین موضوع تأکیدکرده‌اند.

وی افزود: باتوجه به وجود فارغ التحصیلان فاقد شغل در جامعه، آموزش مهارت‌های مختلف در مدارس موضوعی اجتناب ناپذیر است و تحقق اقتصاد مقاومتی نیز متأثر از ارائه آموزش مهارت‌های حرفه‌ای برای دانش آموزان است

زرافشان تصریح کرد: براساس آنچه که در سند تحول بنیادین و درس ملی آمده است، آموزش مهارت‌های زندگی و.تدریس خصوصی و مهارت‌های شغلی موردتأکید است و به همین منظور ماکتی از شایستگی‌های مختلف را ترسیم و برای استفاده دانش آموزان در طول 12 سال تحصیلی ارائه شده است.

وی ادامه داد: درس کار و فناوری در پایه ششم دوره ابتدایی به صورت تلفیقی ارائه می شود و پودمان هایی را برای آشنایی دانش آموزان با مهارت ها، آموزش داده می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش از تحصیل 38 درصد دانش آموزان دوره دوم متوسطه در هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای وکاردانش خبرداد و افزود: بیش از 2 میلیون دانش آموز تحت پوشش آموزش‌های کارآفرینی قرار دارند و امروزه شاهد راه اندازی بازارچه‌های کسب و کار توسط هنرجویان هستیم.

وی ادامه داد: طبق آنچه در سند تحول و درس ملی آمده است، ‌مدیرمدرسه مسئول تأمین وتوسعه محیط یادگیری و همچنین خلق موقعیت‌های تربیتی و آموزشی در مدرسه است

منبع:http://www.bornanews.ir

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تخصصی تدریس خصوصی,کلاس آنلاین,تدریس خصوصی زبان انگلیسی,تدریس خصوصی زبان آلمانی و ... برای تمامی دانش آموزان آرزوی موفقیت دارد.





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: